tisdag 11 juni 2013

Vad gjorde jag i helgen?

Efter en fullspäckad vecka där jag och Mika knappt varit hemma samtidigt så var inte lusten i fredags att packa och fara iväg för att tävla så värst stor. Tillslut bestämde jag mig ändå för att åka till Strängnäs där det skulle bli SverigeCup i orienteringsskytte.

Var taggad innan start på lördagen men loppet och fokuset är jag inte nöjd med. Började med 4 bom av 10 i ligg, bedrövligt. Sedan gick punktorienteringen bra om än lite långsam. Började sedan vanliga orienteringen med att bomma. Frida kom i kapp mig och vi kom i kapp Anna så sen hade vi sällskap så det var skönt att få lite draghjälp. Ståskyttet kändes bra men resultatet var uruselt. Slutade 3a. Skyttet överlag i damklassen var riktigt dåligt och så blåsigt kändes det inte. Valde att åka hem efter tävlingarna och mysa med mina grabbar istället för att springa på söndagen.

Njuter av halvsommarlov, pluggar inte men är ju inte helt klar än. Distanspass med löparvagnen och styrketräning igår och ett orienteringspass med ol-högskolan i Rämshyttan idag. Som vanligt med ol-högskolan så var det jobbigt och kuperat och idag var det dessutom riktigt svårt. Bra träning helt enkelt fast lite för risigt för min smak.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar