fredag 14 juni 2013

Fredag

Igår var det skolavslutning för Axels kusiner, och en massa andra så klart, i regnet. Idag förbereder jag mig för redovisningen av mitt exjobb på tisdag (11.15 i sal 310 iaf någon skulle vilja lyssna).

Dessutom förbereder jag mig för mitt livs första halvmara i morgon. Esttjärns IK aka betelungdommarna med Bengtsson Brothers i spetsen ordnar Flosjön-Esttjärn 2013 i morgon och jag ska alltså springa. Idag har jag kört ett intervallpass med 5*60/30, 10*30/30 och 15*15/15 så jag hoppas att benen är pigga i morgon. Jag har också i veckan fått taktik- och pepptips från lillebror som alltid har taktiken att gå ut stenhårt och sen orka hela vägen.

1 kommentar:

  1. Vi får se om det blir någon tuff match? Gubbuthållighet mot kvinnliga sprintintervaller!

    //Pappa

    SvaraRadera