lördag 13 april 2013

Regnig lördag

Nu har vi klarat av veckans tre födelsedagskalas. Veckans fjärde, det för min lillkusin, tackade vi faktiskt nej till. Man orkar inte fira hur många gånger som helst. Kommande vecka är det bara en som fyller år och veckan efter är vi två, sen har vi klarat av aprils alla födelsedagsfiranden.

Igår på em var jag och mamma till lugnet och mamma simmade och jag vattenlöpte. Tråkigare saker får man leta efter... Sprang intervaller 30/30 och det blir riktigt jobbigt, fast löpsteget blir väl lite si och så.

I onsdags gjorde jag orienteringspremiär i skogen på Högskolans stafetträning. Ojojoj huvudet hade jag glömt hemma under sängen kan man lugnt säga. 3 slingor körde vi och de två första gick helt åt pipsvängen. Sen fick jag skärpa till mig på sista och då gick det bättre.

Ha en trevlig helg!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar