tisdag 30 april 2013

Premiärhelg

Jag gjorde alltså säsongsdebut i Uppsala i helgen med två godkända lopp. Inga topplopp utan jag hade nog kunnat haft 4-5min bättre tid per dag om jag gått klockrent i orienteringen. Löpmässigt så kändes det att det fortfarande var lite ovant att springa i skogen och att det inte är någon toppform, vilket det inte heller ska vara, just nu. Resultat lördag samt söndag. Hälsa på mina kusiner hann vi också med så Axel fick busa runt, trevligt trevligt. Axel hann även med att göra Miniknatsdebut ihop med mormor på söndagen.

Nu har jag lämnat in mitt exjobb för opponering, det känns riktigt skönt för nu börjar jag bli lite less på det. Nu ska jag ta i tu med en distanskurs om energilära.

Jag har ändrat i några inställningar så nu tror jag att det ska vara lättare att kommentera. Välj under kommentera som så finns det namn/webadress (eller anonym men det är väl lite tråkigt), så slipper ni vara inloggade.

1 kommentar:

  1. Roligt att träffa dig, Karin. Kul att du kommer ner och testar Upplandsterrängen.

    SvaraRadera