torsdag 23 maj 2013

Energilaborationer

Nu har jag avverkat två dagars energilärelaborationer. Jag kan inte påstå att det var superkul men nyttigt att få se lite praktiska tillämpningar av det jag försöker mosa in. Idag har jag lunchat med byggingenjörstjejerna också, roligt att se dem igen (jag läser ingen kurs med mina klasskompisar just nu).

Måndagens tålöpning sitter fortfarande i benen men idag kan jag gå ganska obehindrat. Hmm kanske inte riktigt sant... men bortsett från stapplingen upp och ner för trappen x2 som jag gjorde nyss så hyfsat obehindrat. Två träningspass har det iaf blivit idag. Morgonlöpning i gamla dämpade skor innan frukost och sen en klassisk tur på rullskidorna på eftermiddagen. Sedan bjöd svärmor på middag och nu är jag ganska mör, skönt det. 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar