tisdag 24 september 2013

3a & 4a på Bornholm

Blev 4a på sprinten i fredags efter att ha skjutit 1-1. En riktig stadssprint i en liten mysig stad/by vid havet. Kul men ovant. Sen blev det lasagne på en dansk pub, gott.

På lördagen var det dags för klassisk. Området där kartan var hette Paradisbackarna men just där målet var hette det Helvetesbackarna... En mycket skum och diffus punkt där de flesta hade väldigt mycket i tillägg. Sköt 1 bom i ligg och 3 i stå och slutade 3a. Jag är nöjd med det jag presterade i helgen. Skyttemässigt var det en revansch från VM. Orienteringen har gått bra om än inte helt prickfritt. Löpningen, ja den är som den är just nu och jag orkar inte springa uppför, men i morgon ska jag till läkare.

Idag firar jag och Mika enmånadsbröllopsdag. Jag och mamma började dagen med mysorientering i den fina skogen runt Stångtjärn, en bra start.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar