fredag 9 augusti 2013

Fredag igen

Startade veckan med att damma av ett par gamla klassiska 4x4min intervaller. Körde mycket sånna för 5-6år sen men minnena och smärtan kom fort tillbaka.

Sedan har veckan fortsatt med träning, bus och lek och bärplockning om vart annat.

Idag for vi till Snöån, jag, Axel, lillebror Erik och farmor (min och Eriks). Jag sköt och rullade, Axel cyklade och åt äpple, Erik sköt och farmor höll ordning. Efter lunch på Dala-Järna Hotell for vi hemåt till bärbuskarna igen. På kvällningen när det blivit fint väder for jag, Mika och Axel iväg på en cykeltur runt Gagnef, tittade in och sa hej både här och där så det tog sin lilla tid men trevligt värre var det.

Om en vecka har vi sprungit sprinten på VM. Jag laddar och längtar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar